To narzędzie dla osób prywatnych jak i firm.
Co to jest ZSK?
Zintegrowany System Kwalifikacji (ZSK) to ogólnopolski system, który wprowadziła Unia Europejska .
Ujednolica on standardy oceny kwalifikacji zdobywanych poza tradycyjnym systemem edukacji. Dzięki temu możliwe jest porównywanie umiejętności nabytych w różnych krajach UE (Europejska Rama Kwalifikacji), niezależnie od tego, czy zostały zdobyte poprzez szkolenia, samodzielną naukę czy doświadczenie zawodowe.
Dlaczego warto skorzystać z ZSK?
Pozytywne zdanie egzaminu (w procesie kwalifikacji nazwanego walidacją) pozwala na uzyskanie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje w ramach Polskiej Ramy Kwalifikacji, będącej dokumentem uznawanym na terenie całej Unii Europejskiej.
Budowanie wizerunku pracodawcy
(Employer branding)
Osoba posiadająca kwalifikację „Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)” jest gotowa do samodzielnego podejmowania działań związanych z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych. Analizuje potrzeby i preferencje odbiorców treści marketingowych, przygotowuje i dystrybuuje treści marketingowe. Jest przygotowana do prowadzenia projektów content marketingowych. W ramach podejmowanych zadań projektowych planuje i deleguje zadania zespołu oraz dostawców.
Osoba posiadająca kwalifikację może znaleźć zatrudnienie między innymi w agencjach (PR, marketingowych, kreatywnych, social media) i domach mediowych, przedsiębiorstwach i instytucjach, które prowadzą lub chcą prowadzić działania związane z treściami marketingowymi. Działania zawodowe może prowadzić w ramach własnej działalności gospodarczej lub świadczyć usługi na zlecenie (na zasadzie działalności freelancerskiej).
W orientacyjnym nakładzie pracy podano czas potrzebny na szkolenie. Szacowany dodatkowy czas pracy własnej wynosi 68 godzin.
*Kwalifikacja cząstkowa na poziomie 5 Polskiej Ramy Kwalifikacji i europejskich ram kwalifikacji
Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych
(Content marketing)
Osoba posiadająca kwalifikację „Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)” jest gotowa do samodzielnego podejmowania działań związanych z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych. Analizuje potrzeby i preferencje odbiorców treści marketingowych, przygotowuje i dystrybuuje treści marketingowe. Jest przygotowana do prowadzenia projektów content marketingowych. W ramach podejmowanych zadań projektowych planuje i deleguje zadania zespołu oraz dostawców.
Osoba posiadająca kwalifikację może znaleźć zatrudnienie między innymi w agencjach (PR, marketingowych, kreatywnych, social media) i domach mediowych, przedsiębiorstwach i instytucjach, które prowadzą lub chcą prowadzić działania związane z treściami marketingowymi. Działania zawodowe może prowadzić w ramach własnej działalności gospodarczej lub świadczyć usługi na zlecenie (na zasadzie działalności freelancerskiej).
W orientacyjnym nakładzie pracy podano czas potrzebny na szkolenie. Szacowany dodatkowy czas pracy własnej wynosi 68 godzin.
*Kwalifikacja cząstkowa na poziomie 5 Polskiej Ramy Kwalifikacji i europejskich ram kwalifikacji
Oferujemy kompleksowy proces walidacji w ramach ZSK, który umożliwia ocenę Twojej wiedzy i umiejętności zdobytych poza tradycyjnym systemem edukacji.
Po pomyślnym zakończeniu walidacji otrzymasz certyfikat potwierdzający Twoje kwalifikacje, który pozwala na porównywanie umiejętności w różnych krajach UE.
Certyfikat zwiększa wiarygodność Twoich kompetencji, ułatwia procedury rekrutacyjne oraz wspiera rozwój kariery i ewentualną zmianę zawodu.
Jesteś zainteresowany? Wyślij nam swoje dane kontaktowe!