Bezpieczeństwo obsługi klienta i sprzedaży w punkcie handlowym z uwzględnieniem zagrożeń epidemicznych – sprzedawca,
Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach pandemii,
Kompleksowa obsługa klienta- techniki sprzedaży, techniki obsługi klienta oraz sprzedaż telefoniczna,
Telemarketing- skuteczna sprzedaż,
Aktywne prowadzenie sprzedaży zdalnej skierowanej do klientów biznesowych – przedstawiciel handlowy w e-commerce,
Skuteczny marketing i sprzedaż w Internecie,
Efektywna sprzedaż i kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa.
Czas pracy, czas pracy podczas pracy zdalnej...
Budżetowanie i controlling finansowy w przedsiębiorstwie....
Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach pandemii...
Dobre Praktyki Higieniczne GHP i HACCP...
Szkolenie z wypełniania ust kwasem hialuronowym...
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publicznej...